Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica (7): Ex-vriend: Hirsi Ali is psychotisch

Tue Nov 9 20:23:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste menslievende Marc,

Waarom laat je nou al de weerleggingen door Bernadette de Wit weg?

En waarom vermeld je niet dat het de PvdA was die haar intern monddood
maakte maar extern gebruikte om als PvdA ook eens bedreigd te zijn. En de
publicitaire PvdA-inzameling voor haar bescherming, die de PvdA zelf niet
wilde betalen?

Waarom beantwoord je vragen over je discussiebijdragen niet, zoals het op
laten sluiten door jou van andersdenkenden?
Dit was toch een discussielijst, geen heksenjachtlijst?

Gecondoleerd nog met Theo trouwens, ik heb je gemist.
Kom je wel naar de herdenking en begrafenis van de volgende slachtoffers van
het monddood maken van andersdenkenden?

Fritz