Ontmythologiseren Hirsi Ali? - Status Maatschappelijke Schade

Tue Nov 9 14:15:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Ik begrijp dat Ayaan Hirsi Ali jou hypnotiseert. En nu wil je ook al in
>haar vagina gaan kijken, terwijl Hirsi toch allang geen schoolmeisje meer
>is en jij geen schoolarts bent. Wat mij betreft mag je alles tussen
>aanhalingstekens zetten, maar dat lost de zaak voor jou niet op, denk ik.

 Dat laatste is waar.

 Ik constateer dat Hirsi Ali anderen hypnotiseert. Ik word niet warm of
 koud van haar. Het best zou ze gedwongen kunnen worden opgenomen in een
 gesloten inrichting (beter dan vermoord te worden). Maar ja... De moord
 op Theo van Gogh doet me ook niets. Ik ben niet zo vatbaar voor dit soort
 dingen.

 Ik zie dat Hirsi Ali van Moslimse schoolmeisjes verwacht dat die bij de
 schoolarts hun ouders moeten vrijpleiten van een misdaad. Laat ze dus eerst
 zelf maar 's met bewijzen komen. Zolang ze geen doktersattest kan tonen
 waarin staat dat zij besneden is, ga ik er van uit dat ook dat verzonnen is.

 Bij Hirsi Ali struikelen de leugens over elkaar. Ze zou zijn gevlucht omdat
 ze moest trouwen (Bewering 1: met een verre neef; Bewering 2: met een clan-
 lid) maar ze zegt dat ze (via Duitsland) ontsnapt is uit Somalie terwijl ze
 kwam uit Kenia. Wat heeft dat met een huwelijk (weer in Canada) te maken ?
 En belangrijker: waarom stelt niemand het soort vragen die ik formuleer ?

 Overigens worden in de Hoorn van Afrika ook Christelijke meisjes besneden
 en 50 jaar geleden ook lesbiennes in de VS. Dat wordt wel eens vergeten.
 Daarmee is haar strijd een fantasiestrijd - op een van die websites die ik
 noemde nemen vrijgevochten Moslimmeisjes niet voor niets duidelijk afstand
 van de spinsels van Hirsi Ali.

 Momenteel slaan de politici elkaar hysterisch de hersens in. Na hun multi-
 culturele samenleving, na hun integratie en na hun inburgering broeden ze
 thans op een nieuw toverwoord dat moet legitimeren om vooral niets te doen
 aan het immigrantenprobleem.

 Hieronder de stand van zaken. Als iemand weet, hoeveel mensen Hirsi Ali
 inmiddels in het gevang heeft gewerkt, kunnen we dat aantal aan de tabel
 toevoegen...

 Status Maatschappelijke Schade Hirsiaanse Massahysterie.
 09/11/2004   Voorstanders/Hysterici    Tegenstanders/Bevolking
 Doden                    1                        0
 Gewonden                 2                        1
 Kerken/Moskeeen          2                        3
 Scholen                  0                        1
 Door Hirsi Ali geredde Moslimmeisjes: 0 Status sinds 02/11/2004