Mohammed Bouyeri

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 8 13:36:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Nov 06, 2004 at 10:36:43PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Of het waar is, blijft onduidelijk. Er wordt immers niets onderbouwd.

Marc,

Vandaag heeft zelfs de NY Times (toch niet de slechtste krant) zijn
naam. Buiten Nederland bestaat die merkwaardige gewoonte niet om in
de krant wel een complete doopcel van iemand af te drukken,  maar de
naam achter te houden. Overigens staat in het stuk ook de naam van
Mohammeds collega: Samir Azzouz. Maar die kende je wellicht al want die
naam is ook in Nederland bij mijn weten al een tijdje breder bekend.

http://www.nytimes.com/2004/11/08/international/europe/08dutch.html?oref=regi

Groeten,

PS: aan het bekritiseren van je heksenvervolging begin ik maar niet,
    de manier waarop je in die zaak naar conclusies springt is al te dol.
    Elke vermeende inconsistentie bij journalisten of op de eerste de
    beste website is kennelijk reden Ayaan het gesticht in te praten.

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |