Dader moord op Theo van Gogh bekend: Muhammed Bensi Ali

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Nov 6 20:48:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Nov 06, 2004 at 08:35:56PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk, jij hebt vermoedelijk hier gekeken.
> http://www.google.nl/search?q=cache:luT_yR6DkxQJ:www.geenstijl.nl/mt/archieven/002843.html+Bouyeri+Nibbrigstraat&hl=nl
> http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=30534
> http://www.iv2.nl/viewtopic.php?p=15781&sid=69dc44d6fdc90067ed676c90fd59f465#15781
>
> Maar hier wordt niets onderbouwd...

Niet gezien, toen ik Bouyeri hier donderdag als kandidaat postte was
er op internet/google niets te vinden. Heb gewoon de telegraaf gelezen
en ook wat met telefoongids info zitten stoeien. Er zijn meerdere
telefoongidssites met alternatieve sorteringen, meestal gedateerd.
Heb o.a. http://zoekopnummer.ath.cx/ gebruikt ism postcodes.

Maar ik zag net dat er sinds vrijdag deze pagina bestaat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Bouyeri

Wat daar de bron is zie ik niet direct. Wellicht komt het wel via het
ANP inmiddels. De dader (voor juristen: de verdachte) is immers gisteren
voorgeleid. (donderdag was er iig nog geen naam over het anp gekomen,
zo melde mij toen een vriendje bij het nieuws)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |