Hirsi Ali offerde 'soldaat' Van Gogh doelbewust op

Sat Nov 6 12:15:49 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben gelukkig nooit slachtoffer, Marc,

Al mijn moslim- en niet-moslimvrienden wel.
Zelfs mijn voormalige fractiegenoten.

Wij delen het algemene probleem, lokaal en internationaal.

Maar ik schrik dat je iemand die als moslima haar mond opent zo aanvalt.
En al direct angsten opriep voor vermeende rascisten en fascisten,
en dan bedoelde je niet die moslims die zo zijn, helaas.

In plaats van met mij en anderen de problemen te analyseren
ga je alleen op onderzoek naar de tegenstanders van moslimracisme en
terreur.
Maar wat maakt het nou uit dat niet alle tegenstanders perfect zijn in jouw
ogen.

Van mijn part heb je helemaal gelijk, resteert mijn vraag:
wat doen we dan wel aan dat racisme en facisme??
Hoe komen we dan wel op voor de moslim- en niet-moslimslachtoffers,
in en buiten Amsterdam, opdat we allemaal weer zonder angst over straat
kunnen.
En moslims weer zonder angst en als ze willen liberaal kunnen leven.

Geef een alternatief ipv degenen die wel iets doen aan te vallen op hun toon
en goede bedoelingen.
Zeker na hun dood of als ze ondergedoken zijn.

De doden hun schuld geven van hun moord en de ondergedokenen hun medeschuld,
ik vind het ongehoord en schrik er steeds weer van.

De moordenaars en degenen die de vermoorden en bedreigden zwart maakten
mogen bij zichzelf te rade gaan.

Fritz