Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 6 10:44:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mij valt op Marc, ook hier op deze list, dat men schermt met de vrijheid van
meningsuiting van Theo, Hirsi, etc. maar dat niemand blijkbaar een mening
mag hebben cq uiten over hen.
Maar och, ze heeft de aankomende jaren de tijd om er eens over na te denken
vrees ik. Hetgeen ze bereikt heeft is dat ze zich maar beter kan verschuilen
de aankomende tijd. Of ze dat bedoeld heeft????

Ger

> [...]
> * Dat van die vader zou kunnen komen omdat hij (in 2002) de Singh-Varma-
>   praktijken van z'n dochter doorhad. Deze BEDACHT volgens hem (EN een
>   vriendin van haar) namelijk haar doodsbedreigingen...! Men leze:
>       http://www.volkskrant.nl/binnenland/1034140533508.html
>   Dit is een zeer interessant stuk ! Zie ook,
>       http://www.volkskrant.nl/binnenland/1034140710167.html
>   Toen ging het dit juffie nog om TURKEN in plaats van om MAROKKANEN.
>   In dezelfde maand als deze persberichten stapte het juffie, dat zich op
>   kosten van de PvdA liet beveiligen over van de PvdA naar de VVD...

http://www.trouw.nl/religieenfilosofie/tiengeboden/artikelen/1043408709714.h
tml

http://www.extra-media.nl/nummer13/index.html?bedreigingen%20AHA.html
>   Daarin wordt ontkend dat er doodsbedreigingen waren op het moment dat
>   die in de media kwamen en wordt op tal van tegenstrijdigheden gewezen.
>
> --> Mijn conclusie: men verzeilt continu in de omkeringen als we de 'derde
>     feministische golf'-praktijken van deze heks pogen te achterhalen.
Deze