Reflectie bij een moord

Sat Nov 6 09:11:24 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik blijf het schandelijk vinden hoe je mijn verdedigers tegen de dagelijkse
straatterreur en discriminatie door sommige racistische moslims blijft
verwijten dat ze iets terug zeiden.

Maar die obsessie met degenen die terugpraten tegen moslimracisten
en -fanatici is zo oud als de tijd na de tweede Wereldoorlog.

Gelukkig zulen steeds meer mensen opstaan tegen de dagelijkse straatterreur
en discriminatie door de groepjes moslimracisten, en jouw en andermans
verwijten dat het verstandiger is je zwijgzaam te blijven laten bashen nemen
ze dan maar op de koop toe.

Eens worden wij het niet. In de achtergronden van het wortelen van
moslimracisme in onze wijken ben je nauwelijks geïnteresseerd, terwijl
alleen daar een oplossing kan liggen. Tenzij je voor geheimagentenstaat
bent, die het kabinet nu bepleit.

Ik blijf anti-racistisch en tegen terreur, en niet zo selectief. En voor
dagelijks optreden ertegen, ipv het via de AIVD alemaal te gaan volgen.

Ik hoop dat bij de 4 mei-vieringen voortaan ook de talloze slachtoffers van
het moslim-racisme in Nederland worden herdacht, tussen alle eindeloze
hypocriete oproepen tegen vermeend maar nooit aangetoond acisme van de
slachtoffers naar hun daders.

Fritz