motie ledenpeilingen van Frank Hoekemeijer

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Tue Nov 2 13:19:26 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Ik hoop dat je beseft dat je hier een radicaal anti-democratisch standpunt
verdedigt.

De kunst is leden zo te raadplegen, dat ieder lid een genuanceerd antwoord
kan geven op heldere vragen.

De manier waarop D66 nu bezig is met standpunt- en programma-vorming is op
zijn minst voor de meeste leden niet helder.

Zijn wij een kerk of een vereniging?

Groeten,

John