Theo van Gogh vermoord

Tue Nov 2 11:50:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan moet eerst jij vervolgd worden, Marc,

En alle andere Nederlanders, rechtsom of linksom.

Je hebt gelijk dat er haat ontstaat, zeker in Amsterdam,
maar niet door de mensen die de dingen bij hun naam noemen.
Ook niet door de mensen die het lef hebben om aangifte te doen.

Maar bijvoorbeeld door terreur, gewoon op straat,
van kleine crimineeltjes, die gezinnen hun huis uit treiteren,
en hoewel ze met naam en toenaam bekend zijn bij de burgemeester,
en bij de polite, en bij justitie,
gewoon hun terreurgang kunnen gaan.

Denk niet links, denk niet rechts, denk niet zwart-wit,
maar in een kleur, van je hart...

Fritz