Een slimme amerikaan investeert in Euros

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Nov 1 11:00:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helaas michiel,

Je cijfers kloppen niet, dus je rekensom klopt niet.
Daarboven is je inflatie analyse, gebaseerd op de DOW en een tijdelijke
fluctuatie van de euro/dollar fx rate, ludicrous..
Je advies een slimme Amerikaan investeert in Euro's is, op het moment,
ongeveer 180 graden vout. Een slimme Amerikaan investeerde in Euro's
ongeveer 3-4 jaar terug.
Verder ben ik het helemaal met je eens{:-)
lenny, houdt het scherp in et snotje!

effe een vlugge refresher ..
Euro is (officieel) geintroduceerd E1,-=$1.15 (de norm)
Euro naar beneden gekletterd E1,-= $0,84 (EU goedkoop exporteren)
Nu (Bush era) E1,-=1,27
Wanneer moest die Amerikaan nou euri's kopen? Snappie fou?
>From: Michiel van Geel <MFvGeel at HOTMAIL.COM>
>To: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Een slimme amerikaan investeert in Euros
>Date: Sun, 31 Oct 2004 21:05:06 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Onlangs op een ander forum een interessante discussie gezien over de
>amerikaanse economie. Een Republikein claimde dat de economie in de VS
>zich aan het herstellen was. Niets blijkt echter minder waar als de
>cijfers tegen het licht worden gehouden..
>
>0,987 Euro per Dollar januari 2000
>0,801 Euro per Dollar oktober 2004
>
>11.722 x 0,987 Euro in april 2000 (hoogtepunt DOW)
> [...]

Express yourself instantly with MSN Messenger! Download today - it's FREE!