De meeste mensen

Sat May 29 19:32:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink <bm_web at XS4ALL.NL>:
>Alles wat ook maar enigszins in de richting van een inhoudelijke
>discussie lijkt te gaan negeer je finaal. En niet alleen jij, dat lijkt
>hier een algemene gewoonte. Pingpongen is het, meer niet.

 Nogmaals: je maakt er een spelletje van.

>Zelfs de termen die je bezigt (neo, neo-conservatief) zijn meer
>vaag-suggestief dan dat ze echt iets betekenen.

 Bart, daar ga je weer. Men noemt ZICHZELF toch neo-conservatief ? Of
 loopt achter Amerikaanse neo-conservatieven aan. Als men zichzelf
 'cowboys' had genoemd, dan had ik het over comboys gehad en dan had jij
 mij weer op dat woord aangesproken, vrees ik.

 Ik ben niet degene die verantwoordelijk is voor dat rare gedrag van de
 neo-conservatieven.

 Kortom: zo komen we niet verder.

 Bart, ik heb even in het lijstarchief gekeken. Op 13 november 2003 was
 je hier voor het laatst (neemt afscheid met een belediging aan de ach-
 terblijvers), op 15 mei 2004 ben je weer terug (welkom) en begin je rode
 kaarten uit te delen (sorry, dat wij niet aan jouw hoge verwachtingen
 kunnen voldoen, we zijn dan ook als lijst een half jaar volkomen stuur-
 loos geweest).

 Eerlijk gezegd komt dat wat raar over. Het lijkt wel of je aanwezigheid
 hier meer lijkt te zijn ingegeven door het opheffen van het D66-phorum
 dan door interesse voor wat hier gebeurt. Als je zo'n lage dunk van ons
 hebt...