de meeste mensen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri May 28 09:27:49 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Bart,

Het is logisch dat er wordt gedifferentieerd met de pensioenleeftijd:
sommige beroepen op 60 jaar, andere op 65 of 70 (met gematigde
demotie-regelingen). Het is toch belachelijk dat we hopen geld uitgeven aan
'education permanente' (Frans), arbo-wetgeving en alsmaar betere
gezondheidszorg en ondertussen met 45 met pensioen willen. Gewoon decadent
en economisch fataal. Pre-pensioen lijkt wel een nieuwe godsdienst.

En dan eerst de WAO en nu de WW misbruiken....

hv,u
------