De meeste mensen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri May 28 09:23:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Idee van een simpele ziel:

Ieder die in aanmerking komt voor huursubsidie of hypotheekrente-aftrek
gewoon een belastingverlaging geven ten bedrage van die subsidie/aftrek, in
de sfeer van loonbelasting of vermogensbelasting. Scheelt alvast een
heleboel belastingambtenaren-salarissen en voorkomt gehaspel met de EU etc.
in de toekomst.

Henk Vreekamp, Utrecht