'I will always hate you people'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon May 24 14:51:51 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:44 24-05-2004 +0200, Henk Elegeert wrote:

>En daar doet D66 waarschijnlijk 'braaf' aan mee.

Ja, en de machteloosheid heeft zich inmiddels ook van mij meester gemaakt. Ook ten aanzien van dit forum, waarin het belangrijker is over stichtingen te praten, elkaar de les te lezen over citeerstijlen en obver welke onderwerpen wel of niet "het waard zijn" om vermeld te worden.
Nederland zit in een coalitie van oorlogsmisdadigers, en wij kibbelen over links. De Nederlandse regering liegt parlement en bevolking voor, en wij  (D66) proberen voorzichtigjes of we tegen durven te stemmen tav verlenging (alsof het dáár om gaat...).
Nederland komt me af en toe voor als het slapste land ter wereld. Meestromen met de winnaars. Zie Joggli Meihuizen: Noodzakelijk Kwaad. Het meedoen met deze coalitie is Noodzakelijk Kwaad. Als we maar verdienen, toch?

>Bovendien, niet iedereen heeft breedband, Karst.
>En de link is er om aan de (citeer)regels te voldoen.

Heel goed Henk, er is niets aan de hand met die citeermethode. Trek je van het gezeik gewoon niets aan. Sommige mensen hebben geen breedband en kunnen toch meelezen. Prima.

(Als het aan onze boys ligt dan doen alleen breedbanders mee aan het gesprek. Democratie is immers niet voor de dommen, armen, lager opgeleiden, digibeten en smalbanders...).