Berg video gefilmd in Abu Ghraib

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat May 22 09:51:32 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hoe betrouwbaar is deze Aztlan? Als het waar is dat de
> Berg-onthoofding geheel en al fake is (en die kans is net
> zo groot als het tegendeel), dan is de leugenachtigheid
> van de Amerikanen tot op een eenzame hoogte gestegen.

Zij vinden zelf daar al jaren te staan. En een leugentje om
bestwil, ach ...

Maar zonder gekheid, het roept toch een aantal vragen op.

[..]

> Ik hou wel van complottheorieén, maar dit gaat wel héél
> ver.... Wat vinden jullie?

De timing, de video zelf, de ongehoorzame burger Berg, het
feit dat ze met de man van al Qaida in Irak contact hadden
en ze (de Amerikanen) die gewoon lieten lopen???????, ....

En ja, als je het ongeloofelijke ook werkelijk zelf uitvoert
wie gaat dat dan geloven?

Kan *de* video maar niet vinden. Wel eentje tot het moment
dat (echt) luguber schijnt te worden. Vreemd toch? Als een
Afghaanse vrouw in een stadium op gruwelijke wijze wordt
afgemaakt staat die er wel op (Internet).

Henk Elegeert