EuroLinux-petitie - Bert: desinformatie!

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu May 20 14:50:48 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> Inderdaad Bart.
>
> http://kwiki.ffii.org/index.cgi?Cons040408PtMINIprInEnglish
> Cons040408PtMINIprInEnglish : FFII Wiki

[knip]

> Heel leerzaam. D66 heeft dus geen enkele basis meer om hier
> nog over een kenniseconomie te spreken. Alle kansen zijn
> daarop verkeken.
>
> Henk Elegeert

Nou, vooralsnog ga ik er vanuit dat ook Brinkhorst beoogd heeft met zijn
optreden die kenniseconomie te stimuleren.

Alleen, volgens velen (waaronder ook ik) begrijpt hij er geen moer van,
en heeft hij zich voor het karretje van Ierland en Bolkestein laten spannen.

En Bolkestein? Hoe kan het dat Bolkestein dit er doorheen wil krijgen
alsof zijn leven er vanaf hangt? Heeft hij zich zo ingegraven in zijn
eigen gelijk dat hij doof is voor andere denkbeelden? Ik ben geneigd te
denken dat hij precies de persoon er naar is. Nog wel even letten op de
activiteiten die hij eventueel na zijn vertrek als EU-commisaris nog
blijkt te ontwikkelen (naast het schrijven van een boek).

Ik ben het niet eens met jouw "Alle kansen zijn daarop verkeken.". Ik
zal me wel inspannen om een zo hard mogelijke veroordeling van
Brinkhorst (en Bolkestein, en de gang van zaken) tot stand te brengen.