De Graaf: Irak-missie is geen crisis waard

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed May 19 14:38:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, May 19, 2004 at 02:19:39PM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> De Graaf acht het mogelijk en ook goed    \
> verdedigbaar dat de D66-ministers voor     >   ??
> verlenging stemmen en de fractie tegen.   /

????

Voor zover mij bekend is er geen enkele coalitie-afspraak over deze
zaak, het lijkt me dus normaal dat de ministers in een dergelijke
majeure zaak 'de partijlijn' volgen? Hoedanook, heeft het parlement
niet sowieso het laatste woord over uitzending of heb ik dat mis?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |