Versneld bergafwaarts?

Mon May 17 14:18:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On maandag, mei 17, 2004, at 13:56 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Geachte Heer van den Muijzenberg,

Zeg het eens Hein.

> Als vereffenaar van de voorheen st DB.NL wacht ik nog steeds op uw
> laatste woord woord en dat van de andere voormalige participanten
> omtrent de besteding van het batige saldo.

Dat heb je allang gehad. Ik heb, net als een aantal anderen gezegd:
de wijze waarop je hebt geopereerd was strijdig met de statuten;
was strijdig met je toezegging aan de participanten; en was strijdig
met de wil van de participanten.
Dus je dient de opheffing terug te draaien.

> U weet: een man een man, een woord een woord,

Inzake de opheffing zouden de participanten het laatste woord krijgen.

Maar zij kregen het niet; Jij hief de stichting op, je daarbij op je
*geweldige* juridische kennis beroepend - bij de Kamer van Koophandel
kwam men overigens bijna niet meer bij van het lachen. Je idee van
'een man een man een woord een woord' schijnt dan te zijn dat een
ander vervolgens de puinhoop mag opruimen die jij met je malle
betweterij hebt veroorzaakt.

Dus ik zou zeggen: gewoon je excuses aanbieden voor je getier tegen
de participanten - wat heb je toch met de Tweede Wereldoorlog Hein?
- en de opheffing bij de rechter voordragen voor vernietiging, met als
verklaring dat je niet goed snik was/bent.

> IK ga niet bepalen waar dat geld heen gaat

Toch wel; dat is nu eenmaal de taak van de vereffenaar.
Maar goed ik heb dus al aangegeven waar het geld naar mijn mening
naartoe zou moeten: naar de stichting.

En nu geen smoesjes meer; gewoon aan het werk.
Een afspraak maken bij de rechter; ons even een uitnodiging sturen;
een persverklaring laten uitgaan; bij de rechter eerlijk antwoord geven
als er wordt gevraagd naar je geblunder en getier, en dan verder maar
gewoon beschaamd je mond houden over deze hele affaire.
Afgesproken?

Erik vdMb