Versneld bergafwaarts?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon May 17 13:56:03 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:51 17-05-2004 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Wat zei je indertijd ook weer: de participanten zouden het laatste
>woord hebben

Geachte Heer van den Muijzenberg,

Als vereffenaar van de voorheen st DB.NL wacht ik nog steeds op uw laatste woord woord en dat van de andere voormalige participanten omtrent de besteding van het batige saldo. U weet: een man een man, een woord een woord, IK ga niet bepalen waar dat geld heen gaat: Ú moet dat doen. Zolang ik van u en de uwen geen helder antwoord krijg, zolang u niet in staat bent tot een meerderheidsstandpunt te komen, zolang kan ik de vereffening niet afronden.

Maar dat heb ik u al eerder laten weten. Met andere woorden: u heeft het laatste woord.