Hersh artikel (uit New Yorker)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun May 16 13:58:31 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens fert
6565
Verzonden: zondag 16 mei 2004 13:51
Aan: Hein van Meeteren; D66 at nic.surfnet.nl
Onderwerp: Re: Hersh artikel (uit New Yorker)

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Blij om te zien dat je copy / paste werkt Hein,
Vind iets !
Die hobby van jou om zogenaamde zelfreflectische amerikaanse stukken te
poneren kan mij niet imponeren

Imponeren is niet de intentie. Het Hersh artikel is van invloed op de
actuele besluitvorming in/over Irak, en dus wel interessant voor deze of
gene. Als je het een slecht artikel vindt: gewoon wegmieteren. Als je vindt
dat het een verspilling van bandbreedte is: waarom laat je het dan staan op
je reactie?
Al met al: je reactie is overtrokken, maar ik leg me erbij neer. Succes
verder.