AEL en Vlaams Blok?

Sat May 15 12:51:36 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Belanghebbende???
Ben slechts goed geinformeerd van alle kanten hoe eea vooraf en tijdens het
debat verliep en was het met je eens dat Boris reactie erg eenzijdig jegens
Theo was die juist het hoofd koel houdt en het volste recht had iets hards
te zeggen over de man die hem niet als voorzitter van zijn debat met Boris
wilde en zelfs weigerde, waar Theo zich bij neerlegde om het debat toch te
laten plaatsvinden. Mijn belang was hoogstens dat Boris het debat zou
winnen...

Fritz