Kliklijn of Burgernet

Fri May 14 12:16:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het enige verschil is dat de betrokkenen niet bij de eigen partij(en) horen,
net als in Nederland de bekende vriendjes-politiek dus...

Een woordvoerder wordt gauw neergesabeld als ie van een andere dus de
verkeerde partij is, en met instemming omringd als ie van de eigen partij
is. Ook VVD-kiezers knikten gemakshallve instemmend ja als ze in een
experiment Wiegel PvdA-opvattingen lieten verkondigen en PvdA-kiezers als ze
Den Uyl de VVD-opvattingen hoorden uitdragen...

Dus onverdacht erbij horen is het hoogste doel, maardat wist je toch, stom
van me, zit ik een retorische vraag te beantwoorden, wat ben ik toch een
sukkel soms... :)

Fritz