Dittrich zet aan tot haat en discrimineert

Sun May 2 20:50:17 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Tja, Marc, en wat was Pim toch verwerpelijk met zijn standpunten vóór
>vrijheid van meningsuiting aan beide kanten,

 Omdat ik toch al een beetje misgebruik maak van het feit dat de
 computer van menig lijstgenoot down is vanwege dat Sarsende virus
 (alleen de naam al) en daarnaast -toegegeven - een beetje provo-
 ceerde, wilde ik zelf die vergelijking niet maken. Maar voor jou
 is 't daardoor open doel, natuurlijk. (En keurig ingekopt).

 Enfin, de politiek wordt tegenwoording (met uitzondering van deze
 lijst - welk een toeval) vooral bedreven door van hyposcrisie over-
 lopende tussenpausen. Gisteren Wouter Bos met z'n inhoudsloze
 beginsel-blabla en vandaag Balkenende die onvervaard achter Willem
 van Oranje aanloopt (dat getuigt nog eens van visie, hoe komt zo'n
 man erop).

 Nog even en het salaris van ministers moet omhoog omdat we ze
 anders in de 'B-categorie' moeten zoeken...   :-)

 Dittrich is natuurlijk niet slecht. Hij valt als reserve-voorman
 gewoon wat tegen, da's maar wat ik wilde zeggen. In de hitte van
 de emoties maakte hij (hopelijk) gewoon effe een foutje.