Nederland fraudeland

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Mar 31 22:19:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees,

Die complexe regelgeving die is er, maar dat is verder geen
enkel excuus, nergens voor zelfs.

Dus die onmogelijke controle ook niet. Die is niet inherent
aan de complexiteit, maar aan de volstrekte onwil (bestuur,
ambtelijke, politiek) om goede controle mechanismen
(democratie) in te bouwen.

Het maken van minder regels niet een erg realistische optie
aangezien de maatschappij zelf complexer wordt. Dat wordt
ook zeker niet minder met een uitbreiden van EU.

Kortom kees: Hoe lsossen we dit op?

Henk Elegeert