Nederland fraudeland

Wed Mar 31 14:06:18 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat is er mis met je, je bent de context wel erg kwijt, wie verdedig je nu,
het ging om het kamerdebat waar ze alleen over anderen (fraude, normen,
warden) dan hun eigen verantwoordelijkheden spraken (politiek en overheden).
Kun je zelf geen lijstje maken van de laatste schandalen sinds deze
e-mailtrail... De kranten stonden en staan er weer bol van...

Partijkassen, begrotingen? Die klopten in de bouw ook, ken je de dubbele
boekhoudingen en potjes op ministeries niet? De constructies om geld binnen
te haken of niet te hoeven afdragen?  Verschrijven. De blunder van de
kamervoorzitter die via de SP de ongrondwettelijke en kieswet en belofte
schendende praktijken aan partijen af te dragen, dat voorafte beloven, en
dan bij beediging hardop liegen, alle partijen, alle
volksvertegenwoordigers, aan te pakken...

Maar laat maar joh... Blijf geloven... :)

Fritz