Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: Valsheid in Geschrifte ?

Sun Mar 28 13:56:34 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helaas is in onze bananenrepubliek politiek en ambtenarij praktisch
onvervolgbaar, zoals onze wetgeving ontoetsbaar aan de grondrechten, en voor
zover vervolgt moet worden dekken hun vriendjes in het niet onafhankelijke
OM en rechterij hun misdaden graag toe of straffen ze uitzonderlijk licht,
een klein betaalbaar boetetje meestal...

Fritz