Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Thu Mar 25 11:45:41 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

(Ik zit nu eigenlijk met smart te wachten tot
Chido Houbraken nu eens onomstotelijk
aantoont dat Ellen Vunderink en Hein van
Meeteren een en dezelfde persoon zijn.)

On woensdag, maa 24, 2004, at 18:10 Europe/Amsterdam, Ellen Vunderink
wrote:

> Inderdaad Erik, dit is de juiste plaats om in discussie te gaan met een
> kandidaat TK lid van D66.

Fijn dat we het daar over eens zijn mevrouw Vunderink.

> Maar Erik, dit is niet de plaats om iemand aan te vallen op de wijze
> waarop db.nl is opgeheven. db.nl en d66 hebben namelijk geen barst met
> elkaar te amken, behalve dat een bestuurslid van db.nl toevallig ook
> kandiaat voor d66 is.

Hein meldde in zijn cv dat hij oprichter/bestuurder
was van DB.NL. Dan is de vraag *hoe* Hein bestuurd
heeft hier toch wel relevant lijkt me.

Inmiddels gaat de discussie over iets anders, namelijk
of Hein in staat is eenvoudige juridische teksten te
lezen, een bezonnen oordeel te geven, een discussie
aan te gaan zonder steken onder water of persoonlijke
aanvallen, en of hij in staat is de waarheid te vertellen.

> Ik heb vaak genoeg ook kritiek geuit op zinsnedes die Hein jou naar je
> hoofd heeft geslingerd, als ik die plat,grof, vals, laag, sexueel
> beladen
> vond.

Dat heeft u weleens gedaan ja.

> Ondanks dat ik vind dat jij Hein stalkt had ik dan toch geen
> consideratie daarmee.

Dus als iemand een ander stalkt, dan zijn
dergelijke zinsnedes ineens wel geoorloofd?

Overigens vind ik het vervelend om steeds weer
opmerkingen over stalken te moeten aanhoren.
Ik ben zelf gestalkt, dus ik weet wat stalken is,
en wat het doet. Wat hier gaande is is misschien
hinderlijk voor Hein, maar is geen stalken.

Hein heeft op deze lijst ooit twee mensen
beschuldigd van fysiek stalken, maar hij heeft
daar nooit enig bewijs voor aangevoerd.

(Wat vindt u daar eigenlijk van mevrouw
Vunderink?
Een aanstaand volksvertegenwoordiger die
twee personen zwart maakt door ze zonder
enig bewijs van stalken te beschuldigen?)

> Tussen de regels van jouw berichten door proef ik (soms) haat en
> behoefte
> om Hein te beschadigen

Ik heb een gruwelijke hekel aan leugenachtigheid
en schijnheiligheid. Maar dat is niet persoonlijk.

> Dat gevoel heb ik bij Hein nooit gehad.

Goh. Dus als Hein maar weer eens over mijn
opleiding begint - zoals laatst, toen ik hem
voorhield dat het niet behoorlijk is om een
gehele politieke partij voor schorem uit te
maken wegens de gedragingen van drie
personen, twee waarvan lid zijn van de
jeugdafdeling van die partij - dan heeft u
niet het gevoel dat hij dat doet om mij te
beschadigen?

Zoiets schrijft Hein in uw optiek, omdat
hij oprecht bezorgd is over het feit dat
ik mijn opleiding niet heb weten te voltooien?

U kunt toch bezwaarlijk aanvoeren, mevrouw
Vunderink, dat sneren over mijn opleiding
iets met het discussieonderwerp van doen
had.

En dan moet ik me ook van u allerlei kritiek
laten welgevallen, die u overigens - net als
uw grote inspirator - op geen enkele wijze
weet te onderbouwen?

> En dat is
> voor mij het verschil tussen jullie beiden.

Jawel Ellen, maar dat je dat als verschil ziet,
en dus bijvoorbeeld niet dat ik mijn best doe
om mij op feiten te baseren terwijl Hein hier
inmiddels openlijk toegeeft dat hij maar wat
heeft staan zwammen over de ontbinding
van een door hem bestuurde stichting, zegt
dat dan niet primair iets over jou?

> Jij probeert Hein kapot te maken.

Nee. Ik probeer de waarheid boven water
te krijgen. En als die waarheid Hein kapot
maakt, dan zegt dat vooral heel veel over
Hein. (En in mindere mate iets over de
selectiemethoden bij D66.)

> Hein probeert niet om jou kapot te maken.

Wie van ons tweeën heeft eigenlijk gezegd:
'je mag hier alles zeggen', om nog geen drie
weken later aangifte te doen? Was ik dat?
Of was dat Hein van Meeteren, mevrouw
Vunderink?

> Richt de vereniging db.nl op,

Dat zou ik graag willen, maar dat wil Hein niet.
Zodra ik dat voorstel dreigt hij met de rechter.
Dat heeft hij hier onlangs ook weer gedaan.
Is u dat niet opgevallen?

> ga dan in overleg met db.nl, en wie weet,

DB.NL bestaat niet meer. De stichting is in
vereffening, en Hein is de vereffenaar. Hij
zegt mij regelmatig toe dat ik de informatie
kan krijgen waar ik om vraag, maar vervolgens
hoor ik niets. Ik denk dus dat Hein mij op deze
lijst die informatie alleen maar belooft omdat
hij graag tegenover mensen als u poseert als
'transparant bestuurder'.

> maar rond het af!!!

Dat moet je tegen Hein zeggen Ellen. Ik heb
geen bemoeienis met de vereffening.

(Het is toch wel om je dood te lachen dat
het vereffenen van de organisatie inmiddels
al langer duurt dan de organisatie heeft
bestaan. Pluim voor de 'vereffenaar' die
dat record heeft weten te vestigen.)

Erik vdMb