Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Wed Mar 24 18:10:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 24 Mar 2004 13:01:41 +0100, Erik van den Muijzenberg
<muijz at DDS.NL> wrote:

>De discussie gaat over de geloofwaardigheid
>van een kandidaat-volksvertegenwoordiger van
>D66. Dit is daarvoor de juiste plaats.

>Wat 'we' hebben verdiend, is de waarheid over
>onze kandidaat-kamerleden.
>Daar draag ik aan bij. En Hein zelf ook.

Inderdaad Erik, dit is de juiste plaats om in discussie te gaan met een
kandidaat TK lid van D66. Als jij, en anderen, hier met dat kandidaat TK
lid in discussie gaan, kunnen jullie, en iedereen die meeleest, zelf
beoordelen of hij haar of zijn stem aan deze kandidaat wil geven, of hij
hem vertrouwt en geloofwaardig vindt. Dat is een voordeel van een
internetforum.

Maar Erik, dit is niet de plaats om iemand aan te vallen op de wijze
waarop db.nl is opgeheven. db.nl en d66 hebben namelijk geen barst met
elkaar te amken, behalve dat een bestuurslid van db.nl toevallig ook
kandiaat voor d66 is. Geen reden om die strijd op dit forum te beslechten.

Ik heb vaak genoeg ook kritiek geuit op zinsnedes die Hein jou naar je
hoofd heeft geslingerd, als ik die plat,grof, vals, laag, sexueel beladen
vond. Ondanks dat ik vind dat jij Hein stalkt had ik dan toch geen
consideratie daarmee.

Tussen de regels van jouw berichten door proef ik (soms) haat en behoefte
om Hein te beschadigen. Dat gevoel heb ik bij Hein nooit gehad. En dat is
voor mij het verschil tussen jullie beiden. Jij probeert Hein kapot te
maken. Hein probeert niet om jou kapot te maken.

Richt de vereniging db.nl op, ga dan in overleg met db.nl, en wie weet,
maar rond het af!!!

Ellen