Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Wed Mar 24 13:01:41 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On woensdag, maa 24, 2004, at 10:51 Europe/Amsterdam, Chido Houbraken
wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Waarde Lijsters,

Dag Winterkoninkje,

> Al enige tijd niet meegedaan hebbende aan enige discussie op deze lijst
> (maar wel gevolgd)

Moet dat niet 'maar wel gevolgd *hebbende*' zijn, Chido? :-)

> valt het mij op dat de 'discussie' tussen de heren Van de
> Muijzenberg en Westerouen van Meeteren een lustrum nadert

Is dat zo? Om welk lustrum gaat dat dan?

> Het valt mij ook op dat men het nooit met elkaar eens is,

Dan heb je niet opgelet.
Hein en ik vinden bijvoorbeeld allebei de Irak-oorlog illegaal.

> niet naar elkaar luistert,

Hein beweert hier allerlei onzin over de statuten van DB.NL,
en over zijn optreden als 'bestuurder'. Daar luister ik dan
naar, en ik wijs hem er vervolgens op wat er aan die praatjes
niet klopt.

> maar wel veel van elkaar weet. Men reageert voornamelijk op elkaar
> en nooit gelijktijdig op een derde,

Gelijktijdig reageren wordt ook wel erg lastig.

> tenzij die derde op hun discussie
> reageert. M.i. duidt dit op een meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
> Ik ben

Mijn hemel! Ik dacht dat we aan 1 als psychiater poserende
halvegare wel genoeg hadden op deze lijst. :-)
Zal ik dan ook maar eens een psychiatrisch oordeel over
Hein van Meeteren gaan vellen?

> er van overtuigd dat Muijz en Meet een en dezelfde is, althans volgens
> de
> Burgelijke Stand.

Sorry Winterkoninkje, maar je zit er totaal naast.

> Heeft iemand ze ooit wel eens tegelijkertijd in een
> IRL-ruimte gezien?

Ja. Zal ik een paar namen noemen? Hier komen ze:
Arie Dirkzwager, Edwin Martin, Paul Wagenaer (allen
'bestuursleden' DB.NL), Jaap van Till (beschermheer),
Henk Elegeert, Jolie van der Klis (participanten),
Chefren Hagens (opponent), Sterre (vriendin).

> En zijn daar dan ook foto's van? Ben heel benieuwd.

Glenn Mellonius heeft er jaren geleden al op gewezen
dat er een foto bestaat van Hein, genomen door mij.
Hij schreef: "Op de homepage van EvdM (van lang
geleden) stond een foto van beide heren tijdens
koninginnedag in Amsterdam (of van HvM gefotografeerd
door EvdM, dat weet ik niet meer precies).
De sfeer die van deze foto uitging was er een van twee
dikke vrienden." *)

Ik heb toen al aangegeven  dat die foto hier staat:

http://www.ernst.vuurwerk.nl/oranje/

Anderzijds staan er ook foto's online waar ik op sta.

Het lijkt me ook enigszins naïef om te veronderstellen
dat NOVA een interview uitzendt met een alias van
Hein van Meeteren, of dat de RVU een 25 minuten
durende documentaire maakt over een pseudoniem
van Hein van Meeteren.

Ook kan ik me niet helemaal voorstellen dat de
rechtbank van Leeuwarden een schadevergoeding
van ruim 1 miljoen gulden toekent aan een schuilnaam
van Hein van Meeteren. Jij wel?

> Ik kan het natuurlijk mis hebben.

Inderdaad, dat kan.

> Dat is zeer zeker mogelijk.

Nou Chido, dat valt me eigenlijk van je tegen.
Ik had nog zo gedacht dat je onfeilbaar was.

(In jouw plaats zou ik toch eerst eens even in
het lijstarchief of op het Internet hebbende
gekeken hebbende voor je dit soort enormiteiten
de lijst op slingert.)

> In dat geval
> verzoek ik beide heren de komende 5 jaar hun discussie ergens anders te
> voeren dan op deze, publiek toegankelijke D66-lijst.

De discussie gaat over de geloofwaardigheid
van een kandidaat-volksvertegenwoordiger van
D66. Dit is daarvoor de juiste plaats.

> En ga eerst eens flink met elkaar naar bed.

Dat vind ik een onsmakelijke suggestie tegenover
een slachtoffer van seksueel geweld. Ik stel
voor dat je me daarvoor je excuses aanbiedt,
en dat je voortaan eerst nadenkt voor je er
iets uitkraamt.

> Get it out of your system. Dat hebben we allemaal wel
> verdiend.

Wat 'we' hebben verdiend, is de waarheid over
onze kandidaat-kamerleden.
Daar draag ik aan bij. En Hein zelf ook.

> Zo, en nu trek ik me weer een paar jaar terug.

Dat lijkt me verstandig; dan kun je in eens alle rust
overdenken wat voor kolossale flater je hebt geslagen.

Erik vdMb

*)
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&D=0&I=-
3&P=16452