holy moses; niet afdwalen van het onderwerp was Re: Standrechtelijke executie

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Tue Mar 23 15:22:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gisteravond las ik vrolijke woorden over een db.nl-vrije toekomst voor de
lijst. Er vloeide zelfs champagne. Ik verkeerde in de veronderstelling dat
ik over berichten heen had gelezen waarin Hein en Erik 'ja' hadden
geantwoord op mijn vraag. Blijkbaar is dat niet het geval.

Erik, ik heb al vaker in de afgelopen jaren mijn verbazing uitgesproken
over het feit dat de Zwarte Piet alleen bij jou neer wordt gelegd. Hein
schrijft ook af en toe dingen die absoluut onder de gordel zijn, vals,
gemeen en laag. Afgelopen zondag nog. En je weet dat ik dan ook in niet
mis te verstane bewoordingen mijn mening geef.

Maar jij, beste Erik, vindt in ieder onderwerp een poolstok om te springen
naar het onderwerp db.nl.

Jij, beste Erik, insinueert met grote regelmaat zaken die je zelden of
nooit hard maakt.

De laatste poging om db.nl tot een eind te breien is vastgelopen doordat
jij in het conflict bleef hangen en niet bereid was uit te spreken wat je
wél wilde. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik ben afgehaakt bij die
exercitie en dit heb begrepen van een goede vriend van jou. Ik hoef zijn
naam niet te noemen, maar wellicht ten overvloede: ik doel niet op HvM.

Ik heb consideratie met Heins laakbare opmerkingen omdat jij degene bent
die het vuur telkens weer opstookt. Ik durf te stellen dat Hein dat nooit
heeft gedaan. Ik ben echter van mening dat hij ook niet hoeft te reageren
op jouw stukken, en ik vind het onbegrijpelijk dat hij dat iedere keer wel
doet. Hij heeft vaak genoeg verweer gevoerd om niet elke keer weer op jouw
aantijgingen in te hoeven gaan.

Erik, waarschijnlijk ga je nu weer reageren op wat ik schrijf. Ik zeg je
nu vast dat dat zonde van je tijd is. Ik heb geen hond, maar anders ging
ik hem uitlaten :-)