Standrechtelijke executie

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Mar 22 19:01:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uit mijn hart gegrepen Ellen! Zie hieronder, voor al diegene die deze
bijdrage niet hebben kunnen vinden tussen al het muiz-meet gespam... :-(
Kan die shit niet eens een keer stoppen heren? Of is hier sprake van een
complot om deze lijst om zeep te helpen? Zou immers niet de eerste keer
zijn (weghalen link op de D66 homepage). Krijgen jullie hiervoor
steekpenningen van het LB? ;-)

Mark Giebels