KvK jurist

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Mar 22 19:02:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Terwijl onze vriend zijn hondje lucht, het volgende:

At 17:39 22/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Inderdaad. Had ik u trouwens al gemeld hoor.
>
>Ik ga even de hond uitlaten, dus u heeft nu toch zeker een uur de tijd om lekker te brallen op de
>lijst. Zet 'm op!

Als transparant bestuurder met altoos een open oor én een warm hart voor de noden van participanten en andere medemensen, heb ik immer de klachten van onze participant EvdM aangehoord, en naar vermogen gelenigd, c.q. beantwoord.

Al jaren krijg ik te horen welk een onmenselijk bestuurder ik wel niet zou wezen, en welk een vreselijke puinhoop deze wanbestuurder bij de liquiditaie ener stichting heeft aangericht. Ik ben vre-se-lijk ontsteld geraakt van die toch wel erg schokkende aantijgingen, temeer, daar zij werden geschraagd door "juristen van de Kamer van Koophandel".

Deze 'juristen" blijken thans, zie boven, uit één persoon te bestaan, en wel de allervriendelijkste dame van het handelsregister die iedereen zo aardig te woord staat (complimenten voor de KvK in dezen).

Tja.....

Zullen we dan maar ophouden met deze onzin? Het is nu welletjes geweest. Mijn geduld is is nu op, en we gaan nu met z'n allen praten over de dingen die op een D66-café-lijst besproken dienen te worden.

Zoals: waarom boren in de waddenzee ineens mag van Boris van der Ham
En: waarom heeft onze fractie nooit helder het congresstandpunt over Irak onder woorden gebracht en:
Welke voorwaarden verbinden we aan het handhaven van onze troepenmacht.

Het woordje db.nl wil ik in de komende zes maanden niet meer zien of horen op deze lijst, en ik zal zelf de eerste zijn die zich aan deze oproep houdt...:-)))))))))))))))))))))))))))))))