openheidoverirak.nl

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 21 14:54:02 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:30 21/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Aha. Zo had ik het niet begrepen, en zo was het ook zeker
>niet bedoeld.

Dan bied ik mijn excuses aan.

>Ik was oprecht verbaasd dat ik een politicoloog
>zulke voor de hand liggende zaken moest uitleggen;

Dat klinkt weer als een sneer. Overigens bevind ik me in goed gezelschap met mijn analyse van Spanje en Aznar.

>ik had eerlijk gezegd de indruk dat u zich een beetje van de domme
>hield.

Dat kan een indruk zijn.

>En, neemt u mijn uitnodiging tot een gesprek aan?

Ik denk dat een openbare deal op deze lijst volstaat. We onthouden ons voortaan van op de man spelerij en interageren slecht op inhoud.Ik denk dat zulks voor u, voor mij en voor onze geliefde lijstgenoten een zegen zal zijn.