van openheidoverirak naar db.nl naar holistisch knuffelen

Sat Mar 20 19:49:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zaterdag, maa 20, 2004, at 17:07 Europe/Amsterdam, Ellen Vunderink
wrote:

> Je hebt Hein al heel wat verschillende dingen toegeworpen,

De handschoen. En die heeft hij opgenomen, en vervolgens
heb ik een aantal keren laten zien dat Hein liegt en dat hij
schijnheilig is en met twee maten meet. Klopt.

> maar nu wordt hij
> een wandelende contradictio in terminis, zou ik bijna zeggen.

Nee hoor. Iemand kan best EN moreel defect zijn EN een
holistische knuffelbeer.

> Of Hein holistische knuffels geeft, weet ik niet.

Dat weet ik ook niet Ellen.
Het was maar bij wijze van spreken.

Erik vdMb