Nederland fraudeland

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Mar 18 00:34:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van Lenny..

De CIA en de FBI die kan je op zeker wel vertrouwen. De maatstaven die zij
aanleggen zijn ongetwijfeld geheel ter goeder trouw v.w.b. overheden e.d...
Hoe definieeren zij fraude? En bestaan er misschien andere vormen?
Als een vis stink.......
Fritz heeft wel degelijk gelijk.

> [...]
>To: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>
>CC: D66 at nic.surfnet.nl
>Subject: Re: Nederland fraudeland
>Date: Thu, 11 Mar 2004 23:18:44 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Ik vind dit wat te algemeen, Fritz,
>
>Wat zijn je criteria? Een sentiment van het moment? Er is een officieuze
>corruptie-barometer in de vorm van Transparency International, een NGO die
>mede is opgericht door de CIA of FBI. Op hun jaarlijkse rating staat
>Nederland altijd bij de eerste tien minst corrupte landen.
>
>Ik denk dat je wat geshockeerd bent door enkele sociaal-politieke t

endenzen: meer onderzoeksjournalistiek, meer oudere of net

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl