Fluks versus Al-Qaeda: leugens over bomaanslag

Wed Mar 17 22:31:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Op teletekst pagina 120 staat dat er vandaag een stroomstoring zou
 zijn geweest bij het spoor rond Amsterdam.

 Dat is een leugen.

 Vlak na de aanslag in Bagdad werd gedreigd het NS-station Uitgeest
 op te blazen. Dat had ergens rond half zeven vanavond moeten gebeu-
 ren.

 Ik weet dat want ik zat op dat moment in de trein van Den Helder
 naar Amsterdam en strandde in Alkmaar. De informatie die wij kregen
 was een volledig andere dan de info die ik later hoorde omroepen
 op het station Haarlem en die ik thuisgekomen las op teletekst.

 Uiteraard was het grappenmakerij maar de autoriteiten in Nederland
 hebben vandaag gelogen over een terreur-aanslag in Nederland.