Blijf-van-mijn-lijfhuis in Zaanstad is ontruimd

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Wed Mar 17 14:49:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voor eerwraak gelden natuurlijk de straffen die we al kennen voor moord.
Maar moeten we de blijf van mijn lijf huizen niet een speciale status
toekennen, waardoor bijvoorbeeld
oppakken voor het in de buurt ophouden van het huis makkelijker wordt en
fysieke spam in de buurt harder gestraft kan worden?

louis