Niet Wijken Voor Terreur????

Jasper Diekema Jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue Mar 16 22:38:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

* Er is slechts één beleid dat werkt: ondubbelzinnig de samenwerking met de
Britten en de Amerikanen politiek en militair afsnijden. De troepen daar
laten (vind ik), maar met een strikt humanitair (vredelievend) mandaat, dat
nauwkeurig is afgestemd op en met de VN, en met niemand anders.

Ik pleit dus NIET voor terugtrekking, maar voor het zich losmaken van een
manifest onrechtmatige en  moreel verwerpelijk bondgenootschap.

Ik vraag me dit bovenstaande af, omdat ik nu niet zozeer denk dat
terroristen de nuance zullen maken zoals wij hier doen. Dus wil je in de
lijn van het terrorisme doorredeneren zoals je in je bovenstaande denklijn
aangeeft dan zul je misschien wel helemaal moeten terugtrekken.. Ik zelf
opteer daar in ieder geval niet voor.

Jasper

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66 Het on-line archief is te vinden op: