Niet Wijken Voor Terreur????

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Mar 16 22:16:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Curieus Glenn,

Dat 'Morendoder' op de koppel? Dictator Franco heeft zo'n zeventig jaar
terug ruimschoots gebruik gemaakt van 'moren' als huursoldaten om de
Spaanse Republiek te vernietigen en vooral uit te moorden en te
verkrachten, een functie die Molukkers bij het Nederlandse KNIL hadden
(wordt vaak vergeten). Men doelt in dit geval kennelijk op 1492, de
verdrijving van de Moren uit Grenada.

hv,u
------