Sat Mar 13 13:10:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zaterdag, maa 13, 2004, at 12:18 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Wat wilt u nou? En walt wat wilt op dit forum met soort soort uitingen?

Dat heb ik al uitgelegd, en dat u dat niet begrijpt kan ik niet helpen
meneer Van Meeteren.

> Ik ken uw bijdragen aan diversa fora nu zo'n kleine tien jaar.

Ik de uwe ook! :-)

> Ik heb u zien ruziemaken met jan en alleman.

Dat is soms heel nuttig.
En zelf kunt u er ook wat van.
Kijkt u uw oude bijdragen nog maar eens door via Google Groups. *)

> Mijn zogeheten getier en geraas -dat inderdaad wel eens plaatsvond-

Het was structureel. En overigens geen beleid, want u benadrukte
steeds dat u op persoonlijke titel schreef en niet als woordvoerder.
(Wat in de praktijk overigens niet zo was.)

> Ach, welke waarheid. De waarheid bestond alleen in de Prawda.

De waarheid bestaat ook buiten de Prawda.
U verwart denk ik 'de waarheid' en 'De Waarheid'. :-)

> Een prettig weekend.

Dank u wel. En van hetzelfde.
Ik hoop dat u het weekend besteedt aan enig zelfonderzoek.

Erik vdMb

*) Het volgende stukje van Hein vond ik wel aardig
om hier te citeren:

"Geen twee kampen, aan de ene kant staat ene C.H. uit Delft die onder
het
pseudoniem Chefren opereert, aan de andere kant staan gewoon de mensen
van de lijst die door dit fenomeen geteisterd worden."

Het dateert van 27 september 1999 - enkele
maanden voor de 'opheffing' van DB.NL. en
het boeiende is dat ik er niet in wordt
genoemd.
Terwijl ik toch de lijst zou hebben
geteisterd als ik Hein's berichten van de
afgelopen week mag geloven.

(De naam 'Chefren' was overigens geen
pseudoniem.)