Sat Mar 13 10:48:40 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zaterdag, maa 13, 2004, at 01:35 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> EvdM heeft maar één doel: mij pakken. Mij beschadigen.

[typo gecorrigeerd]

Ik heb vele doelen, en een van mijn doelen is het bevorderen
van de waarheid en het bestrijden van leugenachtigheid en
huichelachtigheid.

En wanneer ik iemand, die zich als bestuurder van DB.NL
vreselijk heeft misdragen, hier larmoyante betogen zie
afsteken over democratie en zie hoe die persoon hier de
vermoorde onschuld speelt en zijn slachtoffers afschildert
als daders, dan ben ik helemaal niet te beroerd om deze
lijst een deel van de waarheid omtrent Hein van Meeteren
te schetsen.

Die waarheid is niet fraai. Maar dat die beschadigend is,
dat heeft Hein toch echt aan zichzelf te wijten.

Erik vdMb