Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Mar 13 01:35:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:18 12/03/2004 -0800, Mark Giebels wrote:

>En ik herinner me nog dat ik me ooit eens - zal wel rond
>'95 zijn geweest, ik organiseerde toen een 'nacht van de democratie'
>namens de JD in Enschede over de invloed van digitalisering op de
>democratie - inschreef voor die lijst en binnen enkele uren mijn postbus
>vol had zitten met inhoudsloos gekanker. Meteen weer uitgeschreven dus.
>Zo wordt je dus geen burgerbeweging...

Precies: je slaat de spijker op de kop. Dat gebeurde in grote mate. In 1995 was het al zover. Toen was die stichting nog niet eens opgericht. We wilden dat oeverloze gekanker voorkomen. Maar dat is niet gelukt. Het gekanker ging tijdens de stichtingstijd verder woekeren (eigenschap van kankercellen, nietwaar?). Kijk hoe hier gepraat wordt. EvdM heeft maar één doel: mij pakken. Mij bechadigen. Dat is een laatste stuiptrekking van wat daar gebeurde, dagelijks. Horror! Dar kan je geen beleid op maken!

Die lijsten schrikten elke belangstellende af. En aangezien we principieel NIET wilden modereren, zaten we klem. En OH wat hebben ze genoten van dat klemzitten. Tot op de dag van vandaag.
Henk, herken je iets?