Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Mar 12 12:27:54 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> De stichting is platgelegd door Hein, toen de statutair verplichtte
> discussiefora werden opgeheven.

Nee, die werd platgelegd door de misbruikers van het
inspraak instrument. Een proces dat ik eerder al beschreef
en waar je dadelijk duidelijk van gaat maken wat ik bedoel.

> Hein heeft nimmer geknokt voor de participanten, en immer
> voor zijn eigen positie als bestuurder.
> Hij hief de organisatie nog liever op dan die aan een ander
> over te laten.

Precies wat ik beschreef. Het beblérrr dat de macht wenste,
met het solitaire doel die positie te bezetten. Doel van de
stichting? Volstrekt ondergeschikt gemaakt!

> (Zeer tot verbazing van medewerkers bij de
> Kamer van Koophandel.)

Die zullen wel eenzijdig zijn ingelicht dan. Bovendien moest
de stichting worden opgegeven om er een vereniging van te
maken.

Dan moet je ook als bestuurder vertouwen hebben in de
nieuwe bestuurders die als vereniging verder wensten te
gaan. Daar kon terecht geen enkel vertouwen in worden
gesteld. Daar draag je dan ook niets aan over. Ook ik zou
daartegen zijn.

> Inderdaad Hein.
> Dan was je overigens binnen de kortste keren geroyeerd
> wegens je aanhoudende wangedrag op de discussiefora.

Ja heerlijk dat gebrek aan zelfzinzicht bij die lui. Hebben
een vereninging opgericht waarin datgene nu voorkomen kan
worden waaraan zijzelf zich het meest schuldig maakten.

Het beoordelingsvermogen van die lui staat werkelijk aan
geen enkele kritiek bloot.

> Nee, wie bedoel je?
>
> (Ik moet de aanwezigen misschien even uitleggen dat
> ik lange tijd niets met DB.NL te maken wilde hebben,
> juist omdat de organisatie een stichting was geworden.)

Had een vereniging opgericht, Erik. Of was het (sub)doel een
zelfstandig streven geworden om die om te zetten naar een
vereniging?

Henk Elegeert