Fri Mar 12 10:37:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On vrijdag, maa 12, 2004, at 02:48 Europe/Amsterdam, Mark Giebels wrote:

> Ik word uiteraard geen lid van een vereniging *omdat* het een
> vereniging is...

Nee, dat lijkt me ook niet. :-)

> Ik ben op dit moment eerder geinteresseerd in een 'vereniging ter
> bevordering van emailfilters' :-)

Een van de doelstellingen van de stichting was 'informationele
zelfbeschikking'.
(Daarom is het ook zo vreemd dat ons door de 'bestuurders' allerlei
informatie
werd onthouden.)

Een Vereniging Digitale Burgerbeweging Nederland zou die informationele
zelfbeschikking kunnen opnemen als doel, en het lijkt me dat
Muijz-Meet-filters
daar dan ook onder vallen. :-)

Erik vdMb