[Muijz-Meet] Re: Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper)

Thu Mar 11 17:14:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On donderdag, maa 11, 2004, at 00:19 Europe/Amsterdam, Hein van
Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry Oto, maar dat is uitgesloten.
Ik vind Hein een moreel defecte clown.

Hein vindt mij 'gestoord', 'intens ziek', beschuldigt mij van fysiek
stalken
etc. etc. etc. zonder dat duidelijk wordt waar dat op is gebaseerd.
Lezen kan de man niet; van het besturen van een stichting met een
twintigtal
donateurs heeft hij een gigapuinhoop gemaakt; en zelfs het opheffen van
de stichting krijgt hij maar niet voor elkaar.
Maar bovendien: Hein denkt alles beter te weten en is niet in staat
ongelijk te
erkennen. Met zo iemand valt niet samen te werken.

> Het duo-lijstrekkerschap. Dus Van Meeteren samen met de Heer Erik van
> den Muijzenberg.

Ja, dat heeft u goed begrepen, en dit keer heeft u zelfs mijn naam goed
gespeld - proficiat.

> Als komisch duo?

Als combinatie van een moreel defecte clown en een onafhankelijk denker.

> Van den Muijzenberg gaat dan de als rasechte formalo de
> Partei-Angelegenheiten regelen:
> onbetrouwbare, verdachte en staatsgevaarlijke partijleden besnuffelen
> en intimideren.

Daar lijkt u me geknipt voor. Bij DB.NL werd meneer Hagens door u met
de SS
vergeleken.
U was ook degene die hem verbood een vergadering bij te wonen. U dreigde
de participanten van DB.NL met rechtszaken, en u dreigt mij hier met
aangiften.

> Email controleren. Archieven met uitspraken opbouwen.

Dat hoeft niet, dat heeft SurfNet allemaal al geregeld.
(Het moet voor een journalist een genoegen zijn om rond
te kijken in die verzameling wartaal en gebral van u.)

> En als er toegeslagen moet worden: het bewuste partijlid met allerlei
> uit verband gerukte en verdraaide citaten om de oren slaan,

Dat roept u nou wel steeds, maar bewezen heeft u dat nog nooit.
En toen we nog wat beter met elkaar overweg konden, merkte u
juist op dat ik er een meester in was om u met uw eigen woorden
om de oren te slaan.

> op een toon van: zie hier, dit heb je toen en toen gezegd,

Als iemand de Kamer van Koophandel opgeeft als datum van
ontbinding 23-11-2001, dan kan het zinvol zijn om te zeggen:
"U heeft tegenover de participanten steeds november 1999
aangehouden, of februari 2000. Waarom geeft u dan tegenover
de Kamer van Koophandel 23-11-2001 op?"

Daar is overigens niets aan uit het verband gerukt.
Dat u tegenover de Kamer van Koophandel een datum opgeeft
die twee jaar later ligt is gewoon een feit. U noemt hier in deze
discussie 'november 1999', maar in het dossier bij de Kamer
van Koophandel staat '23-11-2001' met uw handtekening
eronder.
Zoiets roept dan de vraag op wat het bestuur in die twee jaar
heeft gedaan; waar de notulen van de vergaderingen zijn; de
jaarverslagen; wat er met het geld is gebeurd; waarom de
donateurs niet over deze gang van zaken zijn ingelicht; en
of er aan uw beweringen überhaupt enige waarde kan worden
gehecht.

> en dit doet u.... u bent een clown ... u bent een moreel defect mens...

Als er goede redenen zijn om zoiets te zeggen, zal ik dat doen.
En die zijn er in dit geval te over, meneer Van Meeteren.

> u bent een baantjesjager....een despoot (etc etc).

Dat kan ik toch niet helpen?

> En ik doe de andere kant (moet ook gebeuren): ik spreek het volk
> dagelijks goedaardig toe,

Op uw bekende goedaardige wijze, dus: 'SS-er', 'internet-proleten',
'gestoord', 'intens ziek mens', 'geen medemens'. Jajaja.
Dat zal ons een hoop stemmen opleveren mijnheer Van Meeteren.

> ik glimlach en fluit onder alle omstandigheden, ik vertoon reinheid in
> gedachten woord en daad, ik weet orders te gehoorzamen zonder
> tegenspreken, ik toon spaarzaamheid, dierenliefde en ik bewijs trouw
> aan de partijstatuten.

Dat kunt u wel beloven, maar we weten allebei dat u daar
helemaal niet toe in staat bent. Dus bespaar u de moeite.

> vd M moet dan wel lid worden. Dat kost hem toch al gauw een eurootje
> of honderd per jaar. Zou ie dat ervoor over hebben?

Nee.

Erik vdMb