[Muijz-Meet] Re: Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 10 23:44:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:12 10/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Eerst dacht u via De Groenen een mooi baantje te
>verwerven.

Welk mooie baantje? Wat is dit nu weer voor liederlijk geraaskal? Ik zal u zeggen elk baantje ik had: elke zaterdag op geheel vrijwillige, dus onbezoldigde basis, naar Den Bosch afreizen voor een zogeheten "Grote Groene Raad". Dat was een verzameling ontieglijke droogkloten uit het gehele land die van elke muis een olifant kneedden, die van spijkers op laag water zoeken een dagpassering maakten en die mierrenneuken het liefst tot Olympische Sport zouden willen verheffen  (u zou er zich uitstekend thuis hebben gevoeld, haha). Over welk "mooi baantje" hebt het derhalve in godesnaam?  Hebt u, in uw schermerverlichte computerkamer enig benul van wat we de plastische werkelijkheid kunnen noemen? En welke kennis hebt u van mijn denken en mijn  politieke intenties? Welk een weerzinwekkende vorm van gedachtensnuffelarij vertoont u hier weer? Werkelijk, u had beter in een DDR-achtig land geboren kunnen zijn en "verdachte burgers" kunnen aangeven, hetzerig volgen en/of handenwringend v
 erkli
kken aan uw superieuren.

>Dat lukte niet. Toen werd het het CDA,
>heb ik me laten vertellen (klopt dat?).

U laat zich van alles vertellen. Laat u toch niet alles vertellen. Wie vertellen u dit soort zotteklap? Denk eens zelfstandig, beste man.

>Lukte niet.

Waar hèbt u het in godesnaam over? Wat heb ik met het CDA van doen? U hallucineert! Als deze uitspraak illustratief is voor de rest uwer beweringen, dan weten we genoeg: u lult maar wat.

>Toen D66. Lukte niet.

Wat: lukte niet? Ik ben een actief en betalend lid met stemrecht, kreeg 20% van de stemmen op de lijsttrekkersverkiezing in 2001, lid, vermaak me reuze op diverse fora, geef adviezen achter de schermen, beman een werkgroep voor de D66 Amsterdam binnenstad, dien moties in die op congressen op met grote meerderheid worden aangenomen, en ga in 2006 vol goede moed de verkiezingen in. Waar bazelt u dus opnieuw over?

> Toen wilde u overstappen
>naar Leefbaar Nederland,

Van wie heeft u déze waanzin nu weer gehoord? Wat doet u de hele dag? Met andere frauderende uitkeringstrekkers in een cafeetje van onze belastingcenten zitten blowen en vreemdsoortige kwaadaardige fantasieën ontwikkelen omtrent politieke carrieres en intenties van mensen die u niet kent?

>of anders partijloos
>blijven. Maar ja, dan had u geen baantje!

Wat hebt u toch met baantjes? Is het uitkeringsgerechtigde leven inmiddels zodanig in uw systeem gaan zitten dat u geobsedeerd bent geraakt door baantjes? Beste man: zoek zelf een baantje, en stop met dit rellennichterige geouwehoer over andermans werkzame leven!

>Dus toen dan bij D66 een baantje lokte, bleef u toch maar bij D66.

Daar gaan we weer. De baantjesmanie heeft weer toegeslagen. Over welk baantje hebt u het nu weer?

>Vat ik zo uw politieke carriere goed samen?

Ja, ik kan echt zeggen: uw academische potentie zit er zeker in. Nog even oefenen. Misschien vindt u wel een baantje bij de LPF, bij de afdeling: baantjessnuffelen (Mat Herben is ook erg goed in cv's hahaha!).
Gaat u nu maar slapen en hou nu maar op met deze onzin. Ik geloof dat alleen IK er nog een beetje lol aan belef....