Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper)

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Wed Mar 10 20:46:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> proletarisch kon aanduiden? Nee, dat betekende het niet. Als Marijnissen zegt (ik doceer maar even, u moet tenslotte naar de inburgering binnekort): Nederland is één groot fraudeland geworden. Betekent dat dan dat álle nederlanders fraudeurs zijn? En? wat denkt U? Zou Marijnissen dat bedoelen? Nee, hè. dat bedoelt hij niet. Hij spreekt in "bij wijze van spreken". En wij academici noemen dat: retoriek.

correctie: Marijnissen stelde deze zin vragenderwijs aan de regering.
Bij wijze van vraag dus. Uw kunt er anders ook wat van (retorisch gezien),
wat voor boek gaat het worden?

Dittrich is er anders ook niet vies van: "There is something rotten in the
state of the Netherlands". En als ik het smeuïg geflambeerde geheen-en-weer aanschouw
tussen jullie beiden, dan moet ik Dittrich toch enigzinds in het gelijk stellen.