Wormen en maden (was: normen en waarden)

Tue Mar 9 22:48:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 http://www.zestienmiljoenmensen.nl...

 Ik vulde in de zoekmachine van deze (nota bene een RVD)-site eerst
 in: 'volksgezondheid' (resultaat: Uw zoekvraag met de termen
 'volksgezondheid' leverde 0 treffer(s) op) en daarna 'sociale
 zekerheid' (resultaat: Uw zoekvraag met de termen 'sociale zekerheid'
 leverde 0 treffer(s) op).

 Nu weten we weer precies waar ze voor dienen, die normen en waarden
 van het Kabinet Aso. 'Terreur' levert trouwens ook niets op.
 'Verantwoordelijkheid' (weten jullie nog, van dat 'nemen' ?) - dat
 levert dus ook geen treffers op.

 Er is trouwens een quiz-vraag op deze site. Die luidt (geen grap):
 'Iemand dringt voor bij de bakker. Wat nu?' We mogen kiezen uit:
 'Ik word boos' en 'Ik doe niets'. Oftewel: het Kabinet Aso wordt
 of boos, of doet niets - iets anders is kennelijk niet mogelijk.

 Aan de website te zien is het Kabinet Aso momenteel erg boos op
 ons. De website blink uit door paranoide waanzin.

 Getverderrie...

 Marc Fluks