Slecht lezende populisten (OM revisited)

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Sat Mar 6 15:16:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

v/d Muijzenberg en v. Meeteren,

Wordt het niet eens tijd om het (Nieuw) Republikeins Genootschap kracht
bij te zetten? Of zien jullie nog genoeg democratisch perspectief? Ik
meen me te herinneren dat in 1998 de republiek is uitgeroepen op de Dam.
Wanneer wordt de daad bij het woord gezet?  Laten we gezamelijk een
vuist maken tegen het populisme en het pragmatisch opportunisme en  D66
transformeren een politiek revolutionair platform ipv persoonlijke vetes
uit te slechten.

Zeg het maar wanneer jullie er klaar voor zijn.

A.O.