Positieve discriminatie is ook discriminatie.

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Sat Mar 6 14:09:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja , we zijn altijd wat milder geweest qua oordeel als het om discriminatie
gaat door minderheden.
Ook zelfs aan de hoeveelheid reacties die je hier op krijgt (zeer weinig)
kun je lichtelijk opmerken dat we
het liever niet over dit soort zaken hebben.
ik vind de zaak die je beschrijft ook belachelijk en ik vreet mn hoed niet
op

hoogachtend, louis de wit